‘Diepe zucht’ ProRail nadat vrachtwagen bovenleiding ramt bij Vught

Vught
Een Sprinter rijdt het station van het Brabantse Vught binnen. De Flirt is onderweg naar 's-Hertogenbosch. Ter illustratie. Rob Dammers / Wikimedia Commons

Tussen Den Bosch en Boxtel was er woensdag geen treinverkeer mogelijk. Een vrachtwagen die te hoog bleek te zijn, heeft aan het begin van de middag de bovenleiding beschadigd bij een overweg in Vught. NS moest snelbussen inzetten tussen beide plaatsen om passagiers toch van A naar B te kunnen brengen. ProRail schoof op sociale media niet onder stoelen of banken dat de spoorbeheerder behoorlijk gefrustreerd was over het voorval.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

1 reactie op “‘Diepe zucht’ ProRail nadat vrachtwagen bovenleiding ramt bij Vught”

asierts|12.10.23|09:38

Dit type verzuchting is dezelfde als die van door rood rijdende machinisten en overwegaanrijdingen. ProRail moet niet zuchten. Het Ministerie van afschuiven & marktgezemel moet dit probleem *OPLOSSEN*. Linksom, rechtsom, tussendoor, bovenlangs, onderlangs, IT of staal, hoe dan ook: *OPLOSSEN* ipv zuchten.

NU AANPAKKEN. En niet over 15 of 20 jaar. Aan gelapzwans hebben we niks.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Diepe zucht’ ProRail nadat vrachtwagen bovenleiding ramt bij Vught | SpoorPro.nl

‘Diepe zucht’ ProRail nadat vrachtwagen bovenleiding ramt bij Vught

Vught
Een Sprinter rijdt het station van het Brabantse Vught binnen. De Flirt is onderweg naar 's-Hertogenbosch. Ter illustratie. Rob Dammers / Wikimedia Commons

Tussen Den Bosch en Boxtel was er woensdag geen treinverkeer mogelijk. Een vrachtwagen die te hoog bleek te zijn, heeft aan het begin van de middag de bovenleiding beschadigd bij een overweg in Vught. NS moest snelbussen inzetten tussen beide plaatsen om passagiers toch van A naar B te kunnen brengen. ProRail schoof op sociale media niet onder stoelen of banken dat de spoorbeheerder behoorlijk gefrustreerd was over het voorval.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

1 reactie op “‘Diepe zucht’ ProRail nadat vrachtwagen bovenleiding ramt bij Vught”

asierts|12.10.23|09:38

Dit type verzuchting is dezelfde als die van door rood rijdende machinisten en overwegaanrijdingen. ProRail moet niet zuchten. Het Ministerie van afschuiven & marktgezemel moet dit probleem *OPLOSSEN*. Linksom, rechtsom, tussendoor, bovenlangs, onderlangs, IT of staal, hoe dan ook: *OPLOSSEN* ipv zuchten.

NU AANPAKKEN. En niet over 15 of 20 jaar. Aan gelapzwans hebben we niks.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.