BAM Rail en VolkerRail ontvlechten spoor bij Utrecht

Centraal Station Utrecht

BAM Rail en VolkerRail hebben de opdracht gekregen om het belangrijke spoorknooppunt Utrecht te vernieuwen. Het project richt zich met name op het verbeteren van de doorstroming van treinen, waardoor er meer treinen kunnen rijden. Daarnaast hebben de werkzaamheden als doel om het spoor rond Utrecht betrouwbaarder te maken. De opdrachtsom bedraagt ruim 140 miljoen euro. De spooraannemers die samenwerken in de bouwcombinatie U-centRaal zullen het project in 2016 opleveren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

BAM Rail en VolkerRail ontvlechten spoor bij Utrecht | SpoorPro.nl

BAM Rail en VolkerRail ontvlechten spoor bij Utrecht

Centraal Station Utrecht

BAM Rail en VolkerRail hebben de opdracht gekregen om het belangrijke spoorknooppunt Utrecht te vernieuwen. Het project richt zich met name op het verbeteren van de doorstroming van treinen, waardoor er meer treinen kunnen rijden. Daarnaast hebben de werkzaamheden als doel om het spoor rond Utrecht betrouwbaarder te maken. De opdrachtsom bedraagt ruim 140 miljoen euro. De spooraannemers die samenwerken in de bouwcombinatie U-centRaal zullen het project in 2016 opleveren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.