Vervanging stations- en baanbeveiliging noordelijke Maaslijn gestart

Ingenieursbureau Arcadis en aannemer Dura Vermeer vervangen in opdracht van ProRail de stations- en baanbeveiliging op het tracé tussen Venlo en Nijmegen, oftewel de noordelijke Maaslijn. Dit is onderdeel van het Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT), waarmee vorig jaar is gestart. Dit betekent dat alle apparatuur, kabels en leidingen waarmee seinen, wissels en overwegen worden bediend worden vervangen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Vervanging stations- en baanbeveiliging noordelijke Maaslijn gestart | SpoorPro.nl

Vervanging stations- en baanbeveiliging noordelijke Maaslijn gestart

Ingenieursbureau Arcadis en aannemer Dura Vermeer vervangen in opdracht van ProRail de stations- en baanbeveiliging op het tracé tussen Venlo en Nijmegen, oftewel de noordelijke Maaslijn. Dit is onderdeel van het Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT), waarmee vorig jaar is gestart. Dit betekent dat alle apparatuur, kabels en leidingen waarmee seinen, wissels en overwegen worden bediend worden vervangen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.