NS test Sprinter Nieuwe Generatie in reguliere dienst

CAF-trein NS

NS test sinds afgelopen maandag de Sprinter Nieuwe Generatie (SNG) in de reguliere dienst tussen Den Haag en Haarlem. De eerste SNG van Spaanse treinfabrikant CAF vertrok maandagochtend vroeg vanuit Den Haag naar Haarlem.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

3 reacties op “NS test Sprinter Nieuwe Generatie in reguliere dienst”

Pat Rick|14.11.18|15:16

De trein op het plaatje heeft geen panthograaf. Is dit de dieselversie of de batterijversie?

Teko Salverda|15.11.18|13:29

@Pat: De stroomafnemer zit op het andere eind van het treinstel (buiten de foto). Bij de foto van een persoon boven zijn middel zeg je toch ook niet dat deze geen benen heeft.

Pat Rick|04.02.19|14:26

op het plaatje is ook geen bovenleiding te zien, dus hebben ze dit soort zaken weggelaten om marketing redenen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS test Sprinter Nieuwe Generatie in reguliere dienst | SpoorPro.nl

NS test Sprinter Nieuwe Generatie in reguliere dienst

CAF-trein NS

NS test sinds afgelopen maandag de Sprinter Nieuwe Generatie (SNG) in de reguliere dienst tussen Den Haag en Haarlem. De eerste SNG van Spaanse treinfabrikant CAF vertrok maandagochtend vroeg vanuit Den Haag naar Haarlem.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Carlijn Kruidhof

Carlijn Kruidhof is redacteur bij SpoorPro, RailTech en RailFreight. Ze schrijft ook voor de andere vakbladen van ProMedia Group.

3 reacties op “NS test Sprinter Nieuwe Generatie in reguliere dienst”

Pat Rick|14.11.18|15:16

De trein op het plaatje heeft geen panthograaf. Is dit de dieselversie of de batterijversie?

Teko Salverda|15.11.18|13:29

@Pat: De stroomafnemer zit op het andere eind van het treinstel (buiten de foto). Bij de foto van een persoon boven zijn middel zeg je toch ook niet dat deze geen benen heeft.

Pat Rick|04.02.19|14:26

op het plaatje is ook geen bovenleiding te zien, dus hebben ze dit soort zaken weggelaten om marketing redenen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.