ILT: concessiewisselingen verhogen veiligheidsrisico spoor

Start Blauwnet Keolis Flirt op station Hengelo

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “ILT: concessiewisselingen verhogen veiligheidsrisico spoor”

Stoffel Bos|06.12.18|10:34

Kortom: Weer één vervoerder, in handen van de overheid?
(In plaats van te concurreren met buitenlandse staatsbedrijven)

Derk Van Dorth|07.12.18|18:31

Marktwerking in het OV (en zorg, energie en post) kan méér stukmaken dan dwang op de latende partij kan goedmaken

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ILT: concessiewisselingen verhogen veiligheidsrisico spoor | SpoorPro.nl

ILT: concessiewisselingen verhogen veiligheidsrisico spoor

Start Blauwnet Keolis Flirt op station Hengelo

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “ILT: concessiewisselingen verhogen veiligheidsrisico spoor”

Stoffel Bos|06.12.18|10:34

Kortom: Weer één vervoerder, in handen van de overheid?
(In plaats van te concurreren met buitenlandse staatsbedrijven)

Derk Van Dorth|07.12.18|18:31

Marktwerking in het OV (en zorg, energie en post) kan méér stukmaken dan dwang op de latende partij kan goedmaken

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.