ProRail: meer defecte treinen, minder wisselstoringen in 2018

Incidentenbestrijders van ProRail rukten vorig jaar 2.547 keer uit vanwege een melding van een defecte trein. Een jaar eerder was dat 1.910 keer noodzakelijk. Het aantal wisselstoringen daalde van 400 naar 333. Dat blijkt uit cijfers van ProRail.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “ProRail: meer defecte treinen, minder wisselstoringen in 2018”

Rutger Luiten|14.03.19|14:02

Vraag, mogen de Unimogs wel het spoornet betreden? Aangezien de DH700 van NS geen toestemming heeft van I&LT om het spoornet op eigen kracht te betreden en daardoor niet ingezet kunnen worden om materieel af te slepen.

Pat Rick|15.03.19|17:35

Is er een stijging op de Maaslijn? arriva heeft materieel tekort en dus geen reserves. Vertragingen door infra en treinen zijn schering en inslag

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail: meer defecte treinen, minder wisselstoringen in 2018 | SpoorPro.nl

ProRail: meer defecte treinen, minder wisselstoringen in 2018

Incidentenbestrijders van ProRail rukten vorig jaar 2.547 keer uit vanwege een melding van een defecte trein. Een jaar eerder was dat 1.910 keer noodzakelijk. Het aantal wisselstoringen daalde van 400 naar 333. Dat blijkt uit cijfers van ProRail.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “ProRail: meer defecte treinen, minder wisselstoringen in 2018”

Rutger Luiten|14.03.19|14:02

Vraag, mogen de Unimogs wel het spoornet betreden? Aangezien de DH700 van NS geen toestemming heeft van I&LT om het spoornet op eigen kracht te betreden en daardoor niet ingezet kunnen worden om materieel af te slepen.

Pat Rick|15.03.19|17:35

Is er een stijging op de Maaslijn? arriva heeft materieel tekort en dus geen reserves. Vertragingen door infra en treinen zijn schering en inslag

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.