Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro

Digitale tunnelreclame RET

Eerder deze week is in Rotterdam de eerste dynamische en digitale tunnelreclame van Nederland in gebruik genomen. Aan de wand van de metrotunnel tussen de stations Blaak en Beurs zijn ledpanelen aangebracht, zodat zullen reizigers als het ware een televisiereclame kunnen kijken.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

5 reacties op “Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro”

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|11:47

Mooie ontwikkeling

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|11:53

Mooie ontwikkeling voor de reizigers

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|21:42

Mooie ontwikkeling voor de reizigers, deze primeur

Illya Vaes|23.04.21|14:52

Voor de meeste reizigers is reclame alleen maar irritant.
En deze nieuwe energieverbruiker staat dan in het SpoorPro weekoverzicht onder het kopje “*_Verduurzaming_* en innovatie”.

C.A. Nobel|23.04.21|22:27

De beleving voor de reizigers vergroten? Jawel, de beleving van meer vervelende, stompzinnige en indringende reclame. Nu ook al in de trein zelf, de laatste plek in Rotterdam waar we niet met reclame werden geconfronteerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro | SpoorPro.nl

Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro

Digitale tunnelreclame RET

Eerder deze week is in Rotterdam de eerste dynamische en digitale tunnelreclame van Nederland in gebruik genomen. Aan de wand van de metrotunnel tussen de stations Blaak en Beurs zijn ledpanelen aangebracht, zodat zullen reizigers als het ware een televisiereclame kunnen kijken.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

5 reacties op “Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro”

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|11:47

Mooie ontwikkeling

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|11:53

Mooie ontwikkeling voor de reizigers

Ir. Arie Overbeeke|22.04.21|21:42

Mooie ontwikkeling voor de reizigers, deze primeur

Illya Vaes|23.04.21|14:52

Voor de meeste reizigers is reclame alleen maar irritant.
En deze nieuwe energieverbruiker staat dan in het SpoorPro weekoverzicht onder het kopje “*_Verduurzaming_* en innovatie”.

C.A. Nobel|23.04.21|22:27

De beleving voor de reizigers vergroten? Jawel, de beleving van meer vervelende, stompzinnige en indringende reclame. Nu ook al in de trein zelf, de laatste plek in Rotterdam waar we niet met reclame werden geconfronteerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.