Voldoende stroom en laadinfra grootste uitdagingen bij emissieloos werken

TRACKBOT e-krol
ProRail wil voor 2030 naar 100 procent emissieloos werken. Archief

ProRail vindt het belangrijk om toe te werken naar emissieloos werken en heeft daarvoor al verschillende pilots (proefprojecten) gedraaid. Het is een proces dat overigens nog niet is afgerond. Om steeds vaker emissieloos te kunnen bouwen en deze manier van werken te perfectioneren is het belangrijk om deze pilots grondig te evalueren. ProRail krijgt daarbij hulp van ingenieursbureau Movares.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Voldoende stroom en laadinfra grootste uitdagingen bij emissieloos werken | SpoorPro.nl

Voldoende stroom en laadinfra grootste uitdagingen bij emissieloos werken

TRACKBOT e-krol
ProRail wil voor 2030 naar 100 procent emissieloos werken. Archief

ProRail vindt het belangrijk om toe te werken naar emissieloos werken en heeft daarvoor al verschillende pilots (proefprojecten) gedraaid. Het is een proces dat overigens nog niet is afgerond. Om steeds vaker emissieloos te kunnen bouwen en deze manier van werken te perfectioneren is het belangrijk om deze pilots grondig te evalueren. ProRail krijgt daarbij hulp van ingenieursbureau Movares.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.