Reizigers wanen zich middenin een film met digitale tunnelreclame Rotterdamse metro
Eerder deze week is in Rotterdam de eerste dynamische en digitale tunnelreclame van Nederland in gebruik genomen. Aan de wand van de metrotunnel tussen de stations Blaak en Beurs zijn ledpanelen aangebracht, zodat zullen reizigers als het ware een televisiereclame kunnen kijken.
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt.
Bent u al abonnee?
Mooie ontwikkeling
Mooie ontwikkeling voor de reizigers
Mooie ontwikkeling voor de reizigers, deze primeur
Voor de meeste reizigers is reclame alleen maar irritant.
En deze nieuwe energieverbruiker staat dan in het SpoorPro weekoverzicht onder het kopje “*_Verduurzaming_* en innovatie”.
De beleving voor de reizigers vergroten? Jawel, de beleving van meer vervelende, stompzinnige en indringende reclame. Nu ook al in de trein zelf, de laatste plek in Rotterdam waar we niet met reclame werden geconfronteerd.