Dura Vermeer moderniseert energievoorziening voor GVB

GVB en Dura Vermeer
(Links) Paul Carstens, directeur techniek van GVB en (rechts) Remko Uenk, directeur railinfra van Dura Vermeer Frank Hylkema

Opnieuw ontwikkelingen voor lijn 26 van het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB – de zogenaamde IJtram. Dura Vermeer gaat twee nieuwe gelijkrichterstations bouwen om de energievoorziening voor de lijn uit te breiden en moderniseren. Ook elders op het netwerk wordt er gewerkt aan de energievoorziening.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Dura Vermeer moderniseert energievoorziening voor GVB | SpoorPro.nl

Dura Vermeer moderniseert energievoorziening voor GVB

GVB en Dura Vermeer
(Links) Paul Carstens, directeur techniek van GVB en (rechts) Remko Uenk, directeur railinfra van Dura Vermeer Frank Hylkema

Opnieuw ontwikkelingen voor lijn 26 van het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB – de zogenaamde IJtram. Dura Vermeer gaat twee nieuwe gelijkrichterstations bouwen om de energievoorziening voor de lijn uit te breiden en moderniseren. Ook elders op het netwerk wordt er gewerkt aan de energievoorziening.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.