Data-analyse maakt pitstop-onderhoud railvoertuig mogelijk

De M5-metro van de Noord/Zuidlijn
De M5-metro van de Noord/Zuidlijn Alstom

Door de prestaties van railvoertuigen voortdurend te monitoren en de data te analyseren, hoeven zij alleen nog maar een pitstop te maken in de onderhoudswerkplaats. Daardoor zijn ze weer sneller beschikbaar voor het reizigersvervoer, vertelt directeur Services Frank Strik directeur Services van Alstom Transport.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Data-analyse maakt pitstop-onderhoud railvoertuig mogelijk | SpoorPro.nl

Data-analyse maakt pitstop-onderhoud railvoertuig mogelijk

De M5-metro van de Noord/Zuidlijn
De M5-metro van de Noord/Zuidlijn Alstom

Door de prestaties van railvoertuigen voortdurend te monitoren en de data te analyseren, hoeven zij alleen nog maar een pitstop te maken in de onderhoudswerkplaats. Daardoor zijn ze weer sneller beschikbaar voor het reizigersvervoer, vertelt directeur Services Frank Strik directeur Services van Alstom Transport.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.