In beeld: vijftiendaagse in Zevenbergen

Werkzaamheden Zevenbergen
De onderbouw bij Zevenbergen stamt uit de negentiende eeuw Joke van der Cruysen/ProRail

Aannemer BAM Infra is in opdracht van ProRail begonnen met de grootschalige vernieuwing van het spoor in Zevenbergen. Aanleiding voor de vernieuwing zijn verzakkingen en veroudering van het spoor, waarvan de onderbouw uit de negentiende eeuw stamt. Op die oude ondergrond wordt ook wat niet materiaal ingezet, want BAM doet een deel van het werk elektrisch. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

In beeld: vijftiendaagse in Zevenbergen | SpoorPro.nl

In beeld: vijftiendaagse in Zevenbergen

Werkzaamheden Zevenbergen
De onderbouw bij Zevenbergen stamt uit de negentiende eeuw Joke van der Cruysen/ProRail

Aannemer BAM Infra is in opdracht van ProRail begonnen met de grootschalige vernieuwing van het spoor in Zevenbergen. Aanleiding voor de vernieuwing zijn verzakkingen en veroudering van het spoor, waarvan de onderbouw uit de negentiende eeuw stamt. Op die oude ondergrond wordt ook wat niet materiaal ingezet, want BAM doet een deel van het werk elektrisch. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Alexander Molendijk

Redacteur van SpoorPro en RailTech.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.