ProRail heeft twijfels bij spooronderhoudsplan aannemers

ProRail lijkt weinig te voelen voor het plan van spooraannemers VolkerRail en BAM Rail om alle oude onderhoudscontracten in één keer om te zetten naar PGO’s, prestatiegerichte contracten en in ruil daarvoor hun prijzen met 20 procent te laten zakken in vier jaar tijd. Dat zegt financieel directeur Eric Steeghs in een interview met Cobouw.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail heeft twijfels bij spooronderhoudsplan aannemers | SpoorPro.nl

ProRail heeft twijfels bij spooronderhoudsplan aannemers

ProRail lijkt weinig te voelen voor het plan van spooraannemers VolkerRail en BAM Rail om alle oude onderhoudscontracten in één keer om te zetten naar PGO’s, prestatiegerichte contracten en in ruil daarvoor hun prijzen met 20 procent te laten zakken in vier jaar tijd. Dat zegt financieel directeur Eric Steeghs in een interview met Cobouw.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.