Proef aanmeldservice voor reizigers NS krijgt vervolg
NS gaat door met het testen van een aanmeldservice. De afgelopen vijf weken onderzocht de spoorvervoerder of zo’n service kan helpen om reizigers voor vertrek inzicht te geven in welke trein druk is en welke niet. Op deze manier kan drukte in de trein vermeden kunnen worden.
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt.
Bent u al abonnee?
Ik was deelnemer aan de proef. Ik heb bij een reservering nooit de melding gekregen of de gereserveerde trein druk of juist rustig zou zijn … Je ontving uitsluitend een mailbericht met de reserveringsbevestiging.
Ik was deelnemer aan de proef. Reserveren was geen sinecure. Wel werden er in de loop van de tijd wat verbeteringen doorgevoerd. Toch bleef het een moeizaam proces.
Ik kreeg nooit de melding of ik een drukke of juist rustige trein wilde reserveren. Ook de reserveringsbevestiging bevatte die info niet. Ik vraag me daarom af waaraan u de betreffende uitspraak hierover aan ontleent.