12.000 treinreizigers vragen compensatie voor IT-storing bij NS

Naar aanleiding van de grote treinstoring op zondag 3 april hebben tot nu toe 12.000 reizigers compensatie aangevraagd bij de NS voor de kosten die ze die dag hebben gemaakt. Door een IT-storing viel het planningssysteem voor materieel en personeel uit en reed een groot deel van die dag geen treinverkeer. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

12.000 treinreizigers vragen compensatie voor IT-storing bij NS | SpoorPro.nl

12.000 treinreizigers vragen compensatie voor IT-storing bij NS

Naar aanleiding van de grote treinstoring op zondag 3 april hebben tot nu toe 12.000 reizigers compensatie aangevraagd bij de NS voor de kosten die ze die dag hebben gemaakt. Door een IT-storing viel het planningssysteem voor materieel en personeel uit en reed een groot deel van die dag geen treinverkeer. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.