Met de slogan ‘Own het spoor’ hoopt ProRail nieuwe treinverkeersleiders aan te trekken

Verkeersleidingscentrale DH, dame aan het werk
Een treindienstleider aan het werk op de verkeersleidingscentrale te Den Haag. Jeroen Baldwin / SpoorPro

Er hebben vast veel marketeers over nagedacht en de slogan ‘Own het spoor’ is als beste uit de bus gekomen voor de wervingscampagne voor nieuwe treinverkeersleiders. Deze nieuwe campagne is maandag gelanceerd en moet een volgende generatie medewerkers opleveren die het treinverkeer in goede banen leiden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Met de slogan ‘Own het spoor’ hoopt ProRail nieuwe treinverkeersleiders aan te trekken | SpoorPro.nl

Met de slogan ‘Own het spoor’ hoopt ProRail nieuwe treinverkeersleiders aan te trekken

Verkeersleidingscentrale DH, dame aan het werk
Een treindienstleider aan het werk op de verkeersleidingscentrale te Den Haag. Jeroen Baldwin / SpoorPro

Er hebben vast veel marketeers over nagedacht en de slogan ‘Own het spoor’ is als beste uit de bus gekomen voor de wervingscampagne voor nieuwe treinverkeersleiders. Deze nieuwe campagne is maandag gelanceerd en moet een volgende generatie medewerkers opleveren die het treinverkeer in goede banen leiden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Jeroen Baldwin

Jeroen Baldwin is journalist en chef redactie van SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.